COLLECTION CHRISTOPHEL © Warner Bros. - Warner Animation Group - SpringHill Entertainment - ProximFotó: Warner Bros. - Warner Animation / Collection Christophel / AFP
Kultúra

A Space Jam folytatása átvette a vezetést a Fekete özvegytől

Erős nyitás.

A Space Jam: Új kezdet vette át az észak-amerikai kasszasikerlista vezetését a hétvégén a Fekete Özvegytől – írja az MTI.

A Warner Bros. stúdió becslése szerint a LeBron James és Tapsi Hapsi főszereplésével készült, félig élőszereplős, félig rajzfilmes produkcióra vasárnapig 31,7 millió dollárért (9,6 milliárd forintért) váltottak jegyet az amerikai és kanadai nézők. A második hete játszott Fekete Özvegyre pedig péntektől vasárnapig 26,3 millió dollárért (8 milliárd forintért) fogytak a jegyek. A Space Jam: Új kezdet produkálta az eddigi legjobb premierhétvégi bevételt a pandémia-érában a Warner Bros. filmjei közül. A stúdió idén az összes filmjét egyidejűleg kezdte forgalmazni a mozikban és az HBO Max streamingszolgáltatásán.

Jeff Goldstein, a Warner amerikai forgalmazási vezetője annak tulajdonította a Space Jam sikerét, hogy a családok már nagyon ki voltak éhezve egy olyan filmre, amire mindannyian együtt tudtak beülni a moziba. A Fekete Özvegy közben már 264 millió dolláros (80 milliárd forintos) globális bevételnél jár.

A hétvégén debütált a mozikban a Végtelen útvesztő 2. című pszichothriller is, amire a Sony stúdió becslése szerint 8,8 millió dollárért (2,7 milliárd forintért) vettek jegyet a nézők. A folytatás a stúdió várakozásainak megfelelően nagyobb bevétellel kezdett, mint a 2019-ben bemutatott eredeti film. A negyedik helyre 7,6 millió dollárral (2,3 milliárd forinttal) a Halálos iramban 9 futott be, aminek bemutatása óta globálisan már 591,2 millió dollárra (180 milliárd forintra) hízott a jegybevétele.

Az első öt legnézettebb film közé a hétvégén még a Universal Bébi úr: családi ügy című animációja fért be 4,7 millió dollárral (1,4 milliárd forinttal). A Hang nélkül 2. című produkció, John Krasinski sci-fije hétvégi 2,3 millió dolláros (700 millió forintos) bevételével pedig közben már 155 millió dollárra (47,2 milliárd forintra) növelte észak-amerikai jegyeladásait.

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.