Stratégiai vezetői pozíciót kapott az eddig rapperként, zenei producerként és Beyoncé férjeként ismert Jay-Z egy kaliforniai székhelyű marihuána-terjesztő cégnél. A BBC híre szerint az ő dolga lesz a TPCO nevű vállalat márkastratégiájának kialakítása és az is, hogy más hírességeket megnyerjen a legális kannabisz-forgalmazói üzletnek. Rihanna máris a TPCO részvényesei között van.
Jay-Z továbbá azzal is foglalkozik majd, hogy kijelölje, mely afroamerikai vagy más kisebbséghez tartozó tulajdonosok kannabiszüzletébe fektessen be a jövőben a TPCO. A zenész és üzletember egy hónapja saját fűmárkát is a piacra dobott Monogram néven.
Számos amerikai államban, így Kaliforniában is, évek óta legális a kannabiszalapú termékek gyártása, forgalmazása és fogyasztása. A TPCO-t tulajdonló befektetési alap más kannabiszgyártó cégekben is érdekelt, az ide kapcsolódó üzleti tevékenységükből jövőre 334 millió dolláros árbevételt várnak.