Augusztusban főműsoridőben és teljes napban is újra piacvezető lett az RTL Magyarország a 18-49-es korosztályban. Közleményükben kiemelkik A Konyhafőnököt, mely az elmúlt hónapban is erős nézettséget hozott. A gasztro reality új évada az indulása óta átlagosan 16,8%-os közönségarányt ért el a 18-49-es célcsoporton; a teljes lakosság köréből pedig átlagosan 600 ezer nézője volt, a műsor augusztusi 21 adásából pedig mindegyik megnyerte a saját idősávját.
Ennek következtében az RTL Klub augusztusban visszaszerezte vezető pozícióját a 18-49 évesek körében (főműsoridő: 12,5% SHR), miközben a konkurens tévécsatorna havi átlagos főműsoridős közönségaránya kétéves mélypontjára zuhant (7,9% SHR).
A nézettségi siker mellett a nyár utolsó hónapjában az RTL Magyarország kábel portfóliója is erősen teljesített: a hét csatornából álló kábeldivízió 14,4%-os közönségarányt ért el főműsoridőben és megelőzte a versenytárs kábeles portfólióját (13,6% SHR).
Kiemelt kép: RTL Klub