Kultúra koronavírus

Idén is 40 milliót kapott a Szerencsejáték Zrt.-től Ákos, aki ízléstelennek tartja a zenészek „nyafogását”

Nem érti a panaszkodást.

Akárcsak tavaly, a Szerencsejáték Zrt. idén is 40 milliós reklámszerződést kötött Kovács Ákos Fehér Sólyom nevű cégével. A 444 által észrevett megállapodást még áprilisban írták alá, tehát néhány hónappal azelőtt, hogy a zenész arról beszélt a tévében: ízléstelennek tartja, amikor az előadóművészek nyafognak a járvány miatt elmaradó fellépéseikről.

Én arról nyavalyogjak, hogy nem dolgozok, miközben vannak közfeladatot ellátó emberek, rendőrök, katonák, egészségügyi dolgozók, akiknek ugyanúgy be kell menni az egyébként sokkal veszélyesebb munkahelyükre? (…) Én nyafogjak, hogy nem mehetek fel a színpadra? Nem tartom ezt jó ízlésbe illeszthető dolognak, és egyáltalán nem tetszik, mikor a színpadi műfajok képviselői ezügyben nyavalyognak

– mondta a TV2 Tények című műsorában június végén Ákos, akinek zenekara részt vesz abban a bizonyos raktárkoncert-sorozatban is, amelyet az állam szervez 5,3 milliárdból a zeneipar megsegítésére.

Kiemelt kép: MTI/Koszticsák Szilárd

Ajánlott videó

Olvasói sztorik