Kultúra

A csülök pékné módra a magyar facebookozók legkedvesebb receptje

Magyar konyha nem volt még ilyen szexi, pedig eleve is szexi: egymillióan szeretik a Nosaltyt, ennek örömére pedig dögös videóval, és néhány izgalmas gasztro-statisztikával érkeznek.
Korábban a témában:

Amikor 2008-ban gasztroblogként elindult, még aligha hitte volna bárki, hogy a Nosalty tíz évvel később az ország piacvezető receptoldala lesz – pedig így történt, ezt a címet pedig már 2012 óta viseli az oldal, amelynek Facebook-követőbázisa nemrégiben átlépte az egymillió főt. Gombócból is sok, ahogy mondani szokták, egy ekkora tömeget már illik megünnepelni, ezt az oldal új, a trendiséget a hagyományokkal ötvöző videóval teszi.

A Nosalty jó ideje több már, mint egyszerű receptgyűjtemény, receptvideók és egyéb tartalmak, valamint az ízHUSZÁR magazin is a része, illetve igazi közösség is formálódott köré, hisz eleve már a recepteket is a közösség küldi be, amit aztán ellenőriznek, szerkesztenek, strukturálnak és kategorizálnak az oldal szerkesztői, hogy egységes és könnyen kereshető-használható legyen az oldal minden tartalma.

Fun fact: a magyarok az egyszerűségre és az olcsóságra utaznak leginkább, legalábbis erre utal, hogy az oldal több mint 61 ezer receptjéből a legnépszerűbb a legegyszerűbb muffin névre hallgató sütirecept, míg a legolvasottabb cikk a 14 filléres egytálétel, amiből kétszer fogsz szedni című. A Facebookon is hasonló a trend: egyszerű, de nagyszerű videórecepteket szeretnek a rajongók, így például a leveles tésztás hot dogot, aminek videóreceptjét több mint hétmilliószor nézték meg az emberek, vagy a sajtos-tejfölös tepsis karajt, ami 56 ezer megosztást kapott, de nagyot ment a csülök pékné módra is, ennek receptjét közel 22 ezren lájkolták.

Az egymilliós Facebook-követőtábort ünneplő videót a Nosalty videósai, Bodor Tamás, Réthly Dávid és Rosanics Petra készítették, a klipről Hering András, a Nosalty főszerkesztője úgy nyilatkozott:

Tematikájában és hangulatában a nosztalgikus, házias, magyaros konyhát elevenítettük meg, miközben kivitelezésében a legújabb rövidfilmes trendeket tartottuk szem előtt. A tradicionális, hagyományőrző ételek megjelenítése a modern, előremutató képi világgal keveredve sajátos atmoszférát teremt.

Disclaimer: A Nosalty és a 24.hu kiadója a Centrál Digitális Média Kft.
Kiemelt kép: Nosalty

Ajánlott videó mutasd mind

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.