Arról, hogy milyen is a tökéletes sláger, a Spotify elég ütős kis reklámot dobott össze idén májusban. Szerintük „egy gyilkos slágernek nem lehet ellenállni”, amit Camilla Cabello tavalyi nagy sikerszámával, a Havanával támasztanak alá a horrorfilmesre vett reklámban, melyben egy ufó kinézetű baba ijesztgeti az embereket.
Éppen ez a félelmetesség volt az indok, amivel letiltották a reklámot, írta meg nme.com. A brit Advertising Standards Authority (ASA) önszabályozó testület szerint a hirdetésben látható szituáció „különösen valószínűsíthetően” megijeszti a fiatalabb nézőket.
„Az a tény, hogy a hirdetés egy otthonban játszódik, ideértve az esti lefekvést, ráadásul egy rémisztő babát szerepeltetnek benne, azt jelentette, hogy ijesztő hatással lehet, különösen a gyerekekre” – indokolta döntését az ASA.
„Tudomásul vesszük az ASA döntését, és sajnáljuk hirdetés okozta esetleges kellemetlenségeket” – reagálta a Spotify.
Kiemelt kép: ALEXANDER POHL / NURPHOTO