Kultúra a világ egy fura hely

Hasznos tárgyakká alakították a világ leghíresebb logóit

Vállfa, sörnyitó, tolltartó, levélvágó és narancshámozó, fa csokornyakkendő és könyvtámasz – ez csak néhány a legjobb ötletek közül.

Japán a fura tárgyak, szokások és ételek hazája, az ország legnagyobb blogjai pedig az internet kimeríthetetlen kincsesbányáiként öntik ezeket a világba. Nem minden fura azonban, ami Japánban történik – tökéletes példa erre az elmúlt évek egyértelműen legjobb tárgytervezői sorozata, a közel húsz éve grafikusként dolgozó Taku Omura a világ leghíresebb logóit újraértelmező munkája.

A Trial and Error nevet viselő készleten szabadidejében dolgozó Omura a világ minden pontján jól ismert márkák és termékek logóit dolgozta át a mindennapokat sokszor megkönnyítő, funkcionális tárgyakká, melyek megérdemelnék, hogy a valóságban is létezzenek – ha másként nem, akkor legalább reklámajándékokként.

Adidas

Adobe Acrobat

Bluetooth

Honda

Louis Vuitton

McDonald’s

Nike

Nike Air Jordan

Sony PlayStation

Twitter

Fotók: Taku Omura Twitter

Ajánlott videó

Olvasói sztorik