Kultúra

Egy fiatal kreatív csapat úgy mutatja be a Dunakanyart, ahogyan előttük még senki

Az elmúlt évek legszuperebb kezdeményezésében, a DunakanyarGO-ban az ország egyik méltatlanul mellőzött tájegységét ismerhetjük meg.

Ma Magyarországon nehéz olyan turisztikai oldalakat, illetve projekteket találni, melyek nem a fővárosba, a legnagyobb városokba, a Hortobágyra, vagy épp a Balatonra vonzanák a belföldi, illetve határon túlról érkező turistákat, pedig az ország ennél jóval több vonzerővel rendelkezik.

Egy fiatalokból álló csapat most ennek az óriási űrnek a csökkentésére vállalkozott: most indult projektjükben, a DunakanyarGO-ban a méltatlanul mellőzött, önálló kommunikációval csak nyomokban rendelkező – bár az ország művészettörténeti és történelmi értékekben egyik leggazdagabb tájegységének számító – Dunakanyar szépségeit és településeit mutatják be. 

A világ legrangosabb dizájndíját, a Red Dot-ot, és a Magyar Formatervezési Díjat is a polcukon tudó csapattag, a Flying Objects dizájnstúdió formatervezőjeként ismert Laufer Ferenc és két társa, Buzási Éva és Néder László közös ötletéből született oldal a környék szépségére, értékeire és eseményeire, valamint az innen induló termékekre hívja fel a figyelmet.

A látványosságokat, programokat és szállásokat saját fotókkal és rövid leírásokkal bemutató oldalon természetesen bármilyen vállalkozás kaphat egy adatlapot, de a készítők igény esetén akár teljes arculattervekkel, és légifelvételekkel megtűzdelt marketing- vagy promóciós videókkal is segítik még körültekintőbben bemutatni a helyeket – a teljes térséget bemutató anyagot látva elképesztő minőségben:

A csapat természetesen nem csak az interneten kívánja segíteni a Dunakanyar épülését, így ingyenesen elérhető, egyre több ponton megtalálható programfüzeteket is készít:

A projekt természetesen a Facebook-on, illetve az Instagramon is követhető.

Fotók: Behance

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik