Hivatalosan még nem ismerték el, de már a fél internet biztosra veszi, hogy a lent látható Bounce című videorészlet a John Lewis áruházlánc idei karácsonyi reklámjából származik. A széles körben hódító teóriát erősíti a túltolt cukiságos koncepció: a hóban óriáslabdán ugráló gyermek és az őt árgus szemekkel figyelő kutyus. Íme:
#BounceBounce pic.twitter.com/76jGrlWlsk
— Bounce (@bouncing2016) November 7, 2016
A Twitterre tegnap felkerült és máris több ezerszer megosztott videó egy gazdit olyannyira megihletett, hogy a saját kedvencével “újraforgatta” a jelenetet:
John Lewisék egyébként már évek óta sportot űznek abból, hogy önmagukat és a fő rivális Sainsbury’s áruházláncot is túlszárnyalva egyre meghatóbb karácsonyi reklámokat forgatnak, amelyeket aztán az ünnepek közeledtével a világhálóra szabadítanak. Tavaly például ezzel a videóval jelentkeztek, amelyben a világ legmagányosabb bácsija (aki persze a Holdon él…) és egy kislány történetét ismerhetjük meg: