Az Ikea nem szórja magából hetente az újabb és újabb reklámszpotokat, amikor viszont érkezik tőlük valami, az általában eléggé rendben van. Így van ez a legfrissebb kisfilmjükkel is, ami máris szépen terjed a közösségi médiában – nem csoda, hisz a szpot úgy szól be a kajafotós socialmedia-huszároknak – még mielőtt: magam is közéjük tartozom -, hogy nem bántó, viszont nagyon, nagyon találó, a hestegelő-izmom beleremeg a kacajba. Mindezt úgy, hogy miközben felhívjáka figyelmet arra, hogy a közös étkezéseknek az együttlétről és a pihenésről kellene szólnia a lájkgyűjtés helyett, még az egész jelenség szocio-aspektusát is megbökik, a #firstworldproblems felvillantásával finoman emlékeztetve, hogy nem volt mindig olyan alapvető, hogy egyáltalán van mit megörökíteni – ahogy egyébként most sem az.