Kultúra

Ahogy az Ikea savazza az ételfotós instagrammereket, nem savaz úgy senki

Az Ikea nem szórja magából hetente az újabb és újabb reklámszpotokat, amikor viszont érkezik tőlük valami, az általában eléggé rendben van. Így van ez a legfrissebb kisfilmjükkel is, ami máris szépen terjed a közösségi médiában – nem csoda, hisz a szpot úgy szól be a kajafotós socialmedia-huszároknak – még mielőtt: magam is közéjük tartozom -, hogy nem bántó, viszont nagyon, nagyon találó, a hestegelő-izmom beleremeg a kacajba. Mindezt úgy, hogy miközben felhívjáka  figyelmet arra, hogy a közös étkezéseknek az együttlétről és a pihenésről kellene szólnia a lájkgyűjtés helyett, még az egész jelenség szocio-aspektusát is megbökik, a #firstworldproblems felvillantásával finoman emlékeztetve, hogy nem volt mindig olyan alapvető, hogy egyáltalán van mit megörökíteni – ahogy egyébként most sem az.

 

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik