A kritikusok dicsérik, a nézők pedig szeretik az Amazon új – online terjesztett – tévésorozatát, a Philip K. Dick regénye alapján készült The Man In The High Castle-t (Az ember a fellegvárban). Az alternatív történelemben játszódó epizódók helyszíne a nácik és a japánok által megszállt és kettéosztott Amerika, orwelli paranoiával, idős, haldokló Hitlerrel és hatalmi acsarkodással nyakon öntve. Magánál az alkotásnál sokkal félresikerültebb a figyelemfelkeltőnek szánt kampány, melynek keretében egy teljes metrószerelvényt – a legforgalmasabb, Times Square és Grand Central közt közlekedő vonalon – teleragasztottak a sorozatban is használt szimbólumokkal, mint a német sas és a japán birodalmi zászló. Annyi jó érzés azért szorult az ötletgazdákba, hogy a horogkereszteket kicserélték vaskeresztekre, de a látvány így is sokakat sokkol, nem csak időseket, akikben még él a holokauszt emléke, hanem fiatalokat is, akik Twitteren borultak ki:
NYC Subway car decked out with Nazi Reichsadler eagle to advertise TV show: https://t.co/PT0RjAqqyH pic.twitter.com/IvyptjJTt6
— Keegan Stephan (@KeeganNYC) November 23, 2015
42nd St shuttle to #TimesSquare covered in Nazi Germany and Imperial Japan symbols for @amazon ad. Is this ok? pic.twitter.com/ysJ3m0UIPT
— Katherine Lam (@byKatherineLam) November 23, 2015
"Should The MTA Allow These Nazi Insignias On Subway Cars?" is NOT A QUESTION THAT ANYONE SHOULD NEED TO ASK. https://t.co/YYNKsH7t0L
— Mr. Purr, Sir (@xoDrVenture) November 23, 2015
Let's just splatter real fascist symbolism on trains in one of the most diverse cities in the world: https://t.co/5Talg4hX4d
— Melissa Grey (@meligrey) November 23, 2015
A panaszáradat hatására a felelős ügynökség gyorsan véget vetett a kampánynak, a kérdés, jóvátehető-e a kár. (New York lakosságának nyolc százaléka zsidó.) Szerintetek belefér az ilyesmi az ismertség érdekében?