A kritikusok dicsérik, a nézők pedig szeretik az Amazon új – online terjesztett – tévésorozatát, a Philip K. Dick regénye alapján készült The Man In The High Castle-t (Az ember a fellegvárban). Az alternatív történelemben játszódó epizódók helyszíne a nácik és a japánok által megszállt és kettéosztott Amerika, orwelli paranoiával, idős, haldokló Hitlerrel és hatalmi acsarkodással nyakon öntve. Magánál az alkotásnál sokkal félresikerültebb a figyelemfelkeltőnek szánt kampány, melynek keretében egy teljes metrószerelvényt – a legforgalmasabb, Times Square és Grand Central közt közlekedő vonalon – teleragasztottak a sorozatban is használt szimbólumokkal, mint a német sas és a japán birodalmi zászló. Annyi jó érzés azért szorult az ötletgazdákba, hogy a horogkereszteket kicserélték vaskeresztekre, de a látvány így is sokakat sokkol, nem csak időseket, akikben még él a holokauszt emléke, hanem fiatalokat is, akik Twitteren borultak ki:
NYC Subway car decked out with Nazi Reichsadler eagle to advertise TV show: https://t.co/PT0RjAqqyH pic.twitter.com/IvyptjJTt6
— Keegan Stephan (@KeeganNYC) November 23, 2015
https://twitter.com/byKatherineLam/status/668896882475814912
https://twitter.com/xoDrVenture/status/668921232121864192
Let's just splatter real fascist symbolism on trains in one of the most diverse cities in the world: https://t.co/5Talg4hX4d
— ✨Melissa Grey✨ (@meligrey) November 23, 2015
A panaszáradat hatására a felelős ügynökség gyorsan véget vetett a kampánynak, a kérdés, jóvátehető-e a kár. (New York lakosságának nyolc százaléka zsidó.) Szerintetek belefér az ilyesmi az ismertség érdekében?
