Kultúra

Bieber fénye megkopott a mozikban

Justin-Bieber(960x640)(1).jpg (justin bieber, )
Justin-Bieber(960x640)(1).jpg (justin bieber, )

Jócskán alulmúlta az előző koncertfilmje bevételét az új Biber-film, de még mindig jobban teljesített, mint Katy Perryé.

A Justin Bieberről szóló új dokumentumfilm mindössze 4,3 millió dolláros (923 millió forint) bevételt produkált az észak-amerikai mozikban a megjelenését követő első öt napon, ezzel jócskán elmaradt a kanadai popénekes első koncertfilmjének sikereitől.

A filmet forgalmazó Open Road Films szerint a fiatal előadó Believe című koncertfilmjének összköltsége mindössze ötmillió dollár volt és nagyjából ugyanekkora összeget fordítottak a film népszerűsítésére is. Az alkotók kifejezett célja volt, hogy kizárólag Bieber rajongótáborát szólítsák meg. Az alkotás mindenesetre jócskán elmarad a popsztár 2011 februárjában bemutatott Never Say Never című dokumentumfilmjétől.

Az Észak-Amerikában 29,5 millió dolláros nyitóbevételt produkáló Never Say Never összesen 73 millió dollárt hozott a konyhára, és ezzel minden idők legsikeresebb koncertfilmje lett az Egyesült Államokban. A mostani előrejelzések szerint ezzel szemben a Believe, amelyet a kanadai popénekes első koncertfilmjét is jegyző Jon M. Chu rendezett, talán eléri a tízmilliós határt.

A Believe lekörözte Katy Perry: Part of Me című dokumentumfilmjét a legrosszabb nyitóbevételt produkáló új – fiatal popénekesekről szóló – dokumentumfilmek mezőnyében. Perry filmje tavaly nyáron szerény 7,1 millió dolláros nyitóbevételt hozott – adta hírül a The Hollywood Reporter online kiadása.

Elemzők szerint az új Bieber-dokumentumfilm iránti érdeklődés hiánya talán azzal magyarázható, hogy az ifjú popsztár viselkedése alaposan megváltozott az utóbbi időkben, és az édesanyák talán már nem szívesen engedik el új koncertfilmjére fiatalabb gyermekeiket.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik