Kultúra

Dúl a reklámcsata: visszavágott a Mercedes

Az egész egy táncoló csirkével kezdődött, amit aztán felfalt egy Jaguár. A németek nem maradtak sokáig adósak a válasszal.

“Varázslatos irányíthatóság helyett, macskareflexek.” – hirdette magát a Jaguár, a Mercedes őszi kiváló reklámjára riposztolva. A német autógyár egy csirkét választott S-osztályú autója reklámarcának. A kocsi felfüggesztési és intelligens biztonsági rendszerét dicsériték a szárnyast táncoltatva. Több se kellett a Jaguár reklámszakembereinek: lecsapták a magaslabdát, és felfalatták a csirkét egy jaguárral. “Varázslatos irányíthatóság helyett, macskareflexek” – kommentárral.

Nem késett sokat a németek reakciója: ezúttal képpel üzentek: “Mert a macskareflexek nem elég gyorsak” – hirdetik az autók új PRE-SAFE fékjét, ami többek közt felismeri a gyalogosokat(és vagy állatokat), és 50 km/órás sebességig önálló fékezéssel előzi meg a balesetet.

Kíváncsian várjuk, hogy mit lép erre a Jaguár.

Videó – a Jaguár válasza a Merci-reklámra

Videó – az eredeti Mercedes-hirdetés

A Mercedesnek egyébként nem ez az első állati reklámja, két éve a Stayin’ alive-ra táncoló erdőlakókkal hirdette fékrendszerét.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik