Kultúra

Kiakasztotta a termékskálát a Fókusz és az Aktív

A kereskedelmi tévékben a reklámokon kívül a műsorok több mint fele tartalmaz kereskedelmi üzenetet - derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) 2013 második negyedévét vizsgáló legújabb jelentéséből.

Korábban a témában:

A két piacvezető kereskedelmi tévé összesen 1600 márkát népszerűsített termékmegjelenéssel – derül ki a dokumentumból, amelyről a médiatanács adott hírt blogbejegyzésében.

A TV2-n 2810, míg az RTL Klubon 2079 termékmegjelenítés volt látható, a TV2 műsorainak 69 százalékában, míg az RTL Klubon a programok 51 százalékában.

Idén április és június között a tematizált és a szolgáltató magazinműsorokban, valamint a reality-kben volt a legtöbb termékelhelyezés. A TV2-n az Mokka, az Aktív műsorok, valamint Nagy vagy! tévés verseny volt a legnépszerűbb a hirdetések ezen fajtáját választók számára, míg az RTL Klubon a Reflektor, a Fókusz és a Brandmánia magazinok.

A termékmegjelenítés egy olyan kereskedelmi üzenet, amelyben a védjegy vagy termék a műsor tartalmának vagy cselekményének a része. A hirdetési forma nem alkalmazható hír-, politikai, vallási tartalmú vagy nemzeti ünnepekről tudósító műsorokban, és használatáról a nézőket előre tájékoztatni kell.

Emlékeznek még, hogyan ment ez régen?

Ajánlott videó mutasd mind

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.