felszabadító csomagolás (japán, hamburger, reklám, )
Élet-Stílus

Vége a kényszerű ajakszorításnak!

Végre a japán nők is kitáthatják a szájukat, ha nagy és szaftos falatokra vágynak.

Japánban van egy hagyomány, az OCHOBO, ami azt jelenti, hogy egy nő akkor szép és illedelmes, ha pici a szája, és lehetőleg zárt. Világos, hogy emiatt nem fogyaszthatnak nyilvánosan olyasmit, aminek az élvezetéhez nagyra kell tátani a szájat. Például egy szaftos hamburgert.

Mindezt a japán meki, a Frehsness Burger egyik reklámjából tudhatjuk meg. Ahogy azt is, hogy az elnyomásnak immár vége, hiszen a cég, időt, pénzt és fáradtságot nem kímélve kifejlesztette a megoldást, a Lieration Wrappert, vagyis a Felszabadító Csomagolást! A találmány működése az alábbi videóban érhető tetten:

Azt egyelőre nem sikerült megfejtenünk, hogy minek egy arcot nyomtatni a papírra, miért nem elég egy fehér papír mögé bújni, ahogy azt sem, hogy miért magyarázzák el azt, hogy kiken hivatott segíteni a találmány, ha egyszer a célcsoport nyílván nagyon is tisztában van vele. De biztosan ezekre is létezik ésszerű magyarázat.

Ajánlott videó

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.