A lapnak Rosta Mária producer elmondta, hogy a darabot negyvenezren látták élőben: a három szegedi előadáson összesen 12 ezren, a főpróbán hatszázan, az Aréna két előadására és a főpróbára pedig összesen 28 ezer jegyet adtak el. Augusztus 20-án este pedig több mint nyolcszázezren nézték végig az RTL Klub adásában, s az online “követéseknek” is köszönhetően mintegy egymillió emberhez jutott el az előadás – tette hozzá, megjegyezve, hogy az RTL Klubbal kötött megállapodás közel sincs azokhoz az álomszámokhoz, mint amit rebesgetnek róla.
A 300 milliós költségvetésű produkciót – amelyet a Zikkurat Színpadi Ügynökség, a Manna Kulturális Egyesület és a Zikkurat Ur-Nammu Művészeti Kft. hozott létre – az állam azzal támogatta, hogy az Aréna használatára rendelkezésére álló napjaiból egyet átengedett, a főváros nettó 15,7 millió forintot adott, amit két részletben utalt át 2012-ben és az idén.
Az előadást így a nézők tartották el, s ez a produkció bebizonyította, hogy működik a vásárlói piac is, főleg ilyen kulturális esemény kapcsán – mondta Rosta Mária a Napi Gazdaságnak.