Újraszabják a közmédia arculatát

Teljes arculati átalakuláson esik át a közmédia 2012. március 15-étől.

Korábban a témában:

A hírt a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap (MTVA) kommunikációs igazgatója, Szabó László jelentette be a Brand Festivalon. A változás a rádiót, televíziókat, hírügynökséget, online és nyomtatott sajtót is magába foglaló egységes közmédia teljes egészét érinti, az igazgató pedig egyúttal arra is felhívta a figyelmet, hogy az állami médiumok tartalmukat tekintve is megújulnak, például jövő évtől öt éven át ismét a Magyar Televízió közvetíti a Forma-1-es futamokat.

A tízéves múltra visszatekintő Brand Festivalon idén mintegy 300 előadó számol be a vállalati stratégia és a vállalati kommunikáció kihívásairól. A kétnapos esemény célja, hogy a szakma legjelesebb képviselőinek segítségével mutassa be a marketingstratégia új irányait, lehetőségeit. A fesztivál immáron nemcsak a márkázással, hanem a vállalati stratégia egyéb irányaival is foglalkozik.

Ajánlott videó mutasd mind

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

a multiple exposure of some piles of euro coins and a flag of the European Union
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.