A comment:com információi szerint a kereskedelmi tévécsatorna 30 százalékos közönségarányt várt a bemutatótól, az elért 34 százalék így bőven túlszárnyalta a várakozásokat.
A készítők azonban nem dőlhetnek hátra, írja a comment:com, hiszen a keddi nézettség leginkább a Casino körüli hatékony reklámkampánynak köszönhető, ráadásul sorozat közben a kezdeti 37,2 százalékos közönségarányról 31,6 százalékra csökkent az első epizód nézettsége a 18-49 éves korosztály körében.
Azzal, hogy az RTL Klub a Casino első részét éppen a keddi Bajnokok Ligája-nyolcaddöntő idejére tette, jelentős vérveszteséget okozott a konkurens Tv2-nek, amely 16 százalékos kedd esti eredményével nem érte el a csatorna átlagát (ez a tendencia régóta jellemző a Bajnokok Ligája-közvetítésekre).
A nézettségi harc jövő héten folytatódik, a kérdés, mekkora tömeget sikerül addig megtartania az RTL Klub új szériájának.
A Casino egyébként most mindössze egy 3 részes próbafutamra kapott megbízást. A folytatás a nézettségtől függ: siker esetén ősszel 13 újabb epizód jöhet.
Ha esetleg valaki lemaradt volna: