A 18-49 év közötti nők és a 18-49 éves lakosság körében is ez a hét volt a legnézettebb a csatorna eddigi fennállása alatt. Az elmúlt év hasonló időszakához képest a STORY TV4 nézettsége 80, közönségaránya 70 százalékot meghaladóan nőtt, így továbbra is a hazai piac legdinamikusabban fejlődő kábelcsatornája. Emellett a STORY TV4 közönségaránya előbb utolérte, majd a múlt héten megelőzte az F+ csatornát. Az elsősorban erőszakmentes tartalomra épülő programstruktúra két sorozata, a Váratlan utazás (átlagosan 159 ezer néző) és a Poirot történetei (átlagosan 235 ezer néző) hétköznap délutánonként az RTL Klub és a TV2 mögött egyaránt a harmadik helyet hozták a csatornának. A csatorna műsoraira novemberben eddig átlagban 1,2 millió néző volt kíváncsi naponta.
„A STORY TV4 továbbra is arra törekszik, hogy naturális, erőszakos elemektől mentesen a család minden tagja számára szerethető tartalmat szolgáltasson. Az adatokból arra következtetünk, hogy a csatorna a nézők számára valós alternatívát jelent, a hazai kábeltévés piacon pedig továbbra is a legdinamikusabban fejlődő termék” – tette hozzá Borsány-Gyenes András, a STORY TV4 programigazgatója.
A STORY TV4 műsora jelenleg a kábelháztartások 69 százalékában, 2 690 000 háztartásban fogható. A népszerű tv-sorozatok (Poirot, Miss Marple, Dallas, Váratlan utazás, Született feleségek, Álomhajó, Rex felügyelő) mellett a többi között itt láthatók az UEFA Európa Liga legfontosabb mérkőzései a Debreceni VSC szereplésével, az Esti Sztori Ómolnár Miklóssal, Jakupcsek Gabriella …mert érdekel című műsora, az A’la Carte – közéleti talk-show, a Napi Sztori Peller Mariannal, a Kismama és a Lakosztály Montorffy Lettivel, valamint Buza Sándor főzőműsora, A szomszéd főztje.