Rövid távú utakon a Wizz Air a második egymást követő évben lett a legrosszabb légitársaság egy, az Egyesült Királyságban végzett felmérés szerint. Az Independent erről szóló beszámolóját a hvg.hu is idézi, kiemelve, hogy a Wizz Air brit utasainak kifejezetten az ügyfélkiszolgálással és az ár-érték aránnyal van leginkább gondjuk.
A felmérés 2023 októberében készült. A kitöltők 10 775 járatot értékeltek, többek közt az ügyfélszolgálatot, az ár-érték arányt, az üléskényelmet, valamint az ételeket és italokat minősítve.
Itt átlagosan ötből egy csillagot kapott a vállalat, de a többi kategóriában sem kapott két csillagnál többet.
A Wizz Air szerint az eredmények nem reprezentatívak, a felmérés módszertanát pedig félrevezetőnek tartják.
Frissítés:
Cikkünk megjelenése után a Wizz Air eljuttatta hozzánk kommentárját a felmérésről, amelyet kérésüknek megfelelően közlünk.
„Az említett felmérésben mindössze 124 fő nyilatkozott a Wizz Airrel kapcsolatban, míg a versenytársakról több ezer ember véleményét gyűjtötték össze. A Wizz Air UK leányvállalat a tavalyi évben 12,2 millió utast szállított, így a felmérés az utasbázis csupán 0,001 százalékát vizsgálta – írják a közleményben. – A Wizz Air folyamatosan méri az utasok elégedettségét, ezek a jelentések – melyek több százezres minta alapján készülnek – azt mutatják, hogy a légitársaság szolgáltatásai évről évre javulnak, és több területen az iparágban kimagaslónak számítanak. Büszkék vagyunk az eddig elért eredményeinkre, és folyamatosan dolgozunk azon, hogy még több utas számára tegyük elérhetővé a repülés élményét.”