A Wizz Air február 17-én reggel Budapestről Stockholmba induló járatán három utas hangos viselkedésével már Budapesten, a biztonsági demonstráció alatt zavarni kezdte a személyzet munkáját, majd a Wizz Air biztonsági szabályzatával ellentétesen csomagjaikkal megpróbálták eltorlaszolni a vészkijáratot, írta a légitársaság a 24.hu-nak küldött közleményében.
Egyúttal jelezték: a személyzet azonnal reagált, és úgy tűnt, sikerült a kellemetlenkedő utasokat lenyugtatni.
A személyzet az ilyenkor érvényes protokoll szerint járt el, és értesítette az illetékes svéd hatóságokat, akik az egyik utast a landolás után bilincsben vitték el a gépről.
A gépen utazók az eljárás miatt a menetrendhez képest tíz perccel később hagyhatták el a gépet. „A Wizz Air elnézést kér a késésért és az esetleges kellemetlenségért, de a légitársaság számára minden esetben az utasok, illetve a személyzet biztonsága a legfontosabb, így a velük szemben elkövetett agresszió minden lehetséges formájával szemben zéró toleranciát alkalmaz, és mind a szóbeli, mint a tettleges agresszió ellen szigorúan fellép”, fogalmaztak.