Több cikk és szólt már korábban az Aldi és Lidl pénztárosainak olykor követhetlennek tűnő tempójáról, a G7 például itt és itt is körbejárta a jelenséget, valamint számos videó is készült a kasszásokkal folytatott, olykor reménytelennek tűnő pakolási versenyről.
You vs Aldi Cashier @AldiUK #Aldi pic.twitter.com/oRdlWHFs5T
— Chloe Meehan (@meehan_chloe) February 23, 2019
A Sun brit bulvárlap most egy 35 éves észak-yorkshire-i családanya panaszait ismertette, akit annyira traumatizált egy Aldi-pénztáros brutális sebessége, hogy sírva omlott össze az áruház kasszájánál. Nicola Fuller azt állítja, hogy pénztáros akkor sem volt hajlandó lasítani, amikor minden igyekezete ellenére a szkennelt árucikkek már a padlóra potyogtak a futószalagról.
Elmondása szerint az összeomlás előtt a többi vásárló is szájtátva figyelte, ahogy a könyörtelen kasszás mind nagyobb tornyokat halmazott fel a lehúzott termékekből. „Látta a küszködésemet, és amikor az egyik konzerv végül leesett, sírni és remegni kezdtem. Letérdelteltem a földre, hogy felvegyem, miközben próbáltam szemmel tartani a gyerekeimet is. Kértem a pénztárost, hogy hagyja abba a szkennelést, olyan érzés volt, mintha rám dobálná az árut.”
A két-, három- és hétévéves gyerekivel vásároló nőt elmondása szerint a kasszás azzal vádolta, hogy túl lassan pakol a szatyraiba, de aztán szerencséjére érkezett egy másik alkalmazott, aki jóval megértőbb volt.
A nő később panaszt tett az Aldi ügyfélszolgálatán, a cég szóvivője pedig azt nyilatkozta, hogy munkatársaik minden egyes ügyfél számára megfelelő ütemben dolgoznak, ugyanakkor bocsánatot kértek az asszonytól a kellemetlen élményért.
A Sun idézett egy korábbi aldis közleményt is, amiben az üzletlánc azt állította, hogy pénztárai negyven százalékkal gyorsabban működnek a riválisokénál, ez a hatékonyság pedig segít alacsonyan tartani a termékek árait.