Az Audi elnézést kért egy nemrég közzétett reklámja miatt, melyen egy banánt evő kislány állt közvetlenül a szövegben promózott járművük előtt, írja a BBC.
A Twitteren rengetegen kritizálták a hirdetést, mondván az provokatív és érzéketlen. Egyesek szerint a sofőr például nem is láthatná ilyen helyzetben a gyereket az autó orránál, mások pedig szexuális utalást véltek felfedezni benne, hiszen a banán és a sportautók sokszor a férfi vágy szimbólumai.
Az Audi az alábbi szlogennel tette közzé a hirdetést:
hagyd, hogy gyorsabban verjen a szíved – minden aspektusban.
A német autógyártó elnézést kért és vizsgálatot indítottak az ügyben. Közölték, fontosak számukra a gyerekek és megígérték, hogy a képet nem használják fel a jövőben.
Lets your heart beat faster – in every aspect. #AudiRS4 pic.twitter.com/14XaKhlRVL
— AudiOfficial (@AudiOfficial) August 2, 2020