A kormány megfejtette, miért írt a New York Times a pocsék magyar egészségügyről

Korábban a témában:

A New York Times október 26-ai cikkében arról írt, hogy az egészségügy helyett stadionokra költi a magyar emberek pénzét Orbán Viktor.

A 444.hu szemléje szerint a cikk bemutatta, hogy a magyar állam több százmilliárd forintnyi adóbevételt térít el a sport, azon belül is a futball támogatására, miközben az egészségügyi kiadások csökkentek Orbán Viktor kilencéves regnálása alatt. Mindezt pedig többek között azzal illusztrálták, hogy összehasonlították a budapesti János kórház, és az Orbán Viktor felcsúti háza mellett felépített, a település lakosságát kétszer befogadni képes stadion képét.

Az RTL Klub Híradója erről készített riportot, amihez a kormányt is megkérdezték, amelynek válasza így hangzik:

A Soros-birodalom folytatja a bevándorlásellenes nemzeti kormány elleni támadást. A New York Times Soros lapja, ami közölte a Soros által pénzelt 444 álhírét.

A 444.hu eredeti szemléje végén egyébként egyértelműen közölte, hogy a New York Times-cikk egyik szerzője, Novák Benjámin a lap külsős munkatársa, angol nyelvű hírlevelük szerkesztője.

Kiemelt kép: RTL Klub Híradó

Ajánlott videó mutasd mind

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

A cikkhez ide kattintva szólhatsz hozzá.
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.