Nagyvilág

Sorosozás miatt indul eljárás egy román kormánypárti tévé ellen

Az Antena 3 vendégei szerint megérdemelték a verést a tüntetésről tudósító újságírók.
Korábban a témában:

Vizsgálatot indított a román Országos Audiovizuális Tanács egy tévécsatorna ellen, amelynek pénteki műsorában arról beszéltek, hogy az elmúlt napok tüntetéseinek résztvevői zsoldosok, félkatonai szervezetek képzett provokátorai, akiket Soros György fizet. Az Antena 3 csatorna egyik vendége azt állította: a megvert újságírók megérdemelték a csendőrök erőszakosabb fellépését – írja tudósításában a kolozsvári Főtér.

Az Antena 3 a kormányon lévő Szociáldemokrata Párt szócsöve. A műsorban elhangzott vádakat semmilyen bizonyítékkal nem támasztotta alá. Dorina Rusu, az Audiovizuális Tanács tagja a bányászjárások idején zajlott manipulációhoz hasonlította a kijelentéseket.

Kivizsgálják azt is, hogy milyen megalapozottsággal állították a tüntetés főszervezőjéről, hogy erőszakra, polgárháborúra buzdít, ami az indulatok elszabadulásához vezetett a műsor szereplői szerint.

Ajánlott videó mutasd mind

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.