Csak bárpultos gyors, és szakszerű közbelépésének köszönheti az életét az a férfi, aki szívrohamot kapott a Milton Keynes mellett, amolyan fogadóként működő Carrington Arms pubban. A hely tulajdonosa és személyzete teljesen megdöbbentek, amikor nem sokkal később észrevették, hogy a férfi családja, akik egy éjszakát töltöttek a pubban, a legrosszabb értékelést adták nekik a Trip Advisoron. Mert a szoba árában nem volt benne a reggeli.
Peter Dodman az üzletvezető azt mondta, ez az eset tényleg kirívó, de az igazságtalan kritikákkal régóta küzd az egész iparág. Az esetek túlnyomó többségében nincs mit tenni, egyszerűen el kell fogadni, hogy így működik a világ.
Pedig a kicsinyességből, vagy szándékos rosszakarásból írt értékelések, a Trip Advisor hatalmas népszerűsége miatt nagy hatással vannak a vendéglátóiparra. Mondtak fel miattuk alkalmazottak, vagy töltötték álmatlanul az éjszakáikat, de volt olyan eset is, amiből rendőrségi ügy lett – írja a Morning Advertiser című szaklap.
Volt vendég, aki azért adta a legrosszabb osztályzatot egy pubnak, mert az étlapon tört burgonyaként jelölték a burgonyapürét, egy másik buta viccnek értékelte egy bárban a kiírást, ami szerint szívesen látják bent a kutyákat, de csak akkor, ha nem ugatnak. Egy tulajdonos pedig akkor adta fel végleg az egészet, amikor rájött, hogy a férfi, akitől negatív kritikát kapott, összesen 175 helyet értékelt, és mindnek a lehető legrosszabb osztályzatot adta.
A Morning Advertiser megkereste a Trip Advisort, hogy szándékoznak-e valamit tenni a trollok ellen, de nemleges választ kaptak. Az applikáció üzemeltetői azt ajánlották a vendéglátósoknak, hogy kreatívan válaszoljanak a negatív kritikákra, mert tapasztalataik szerint, a legtöbb esetben nem a probléma, hanem annak kezelése számít.
(via Mirror)