A szupermarket úgy döntött, hogy még a közelgő brexit előtt meglépi a fájdalmas döntést és lassan, fokozatosan elkezdi csökkenteni a legnépszerűbb Nagy-Britannián kívüli márkák jelenlétét. A Metro a The Groce-re hivatkozva azt írja, hogy a Heineken mellett eltűnhet a polcokról az Amstel is, de mennie kell a mexikói Sol-nak és a szintén Heineken cégcsoporthoz tartozó szingapúri Tigernek is.
A változást a vásárlók már most megérezhetik, mivel az eddigi 53 terméket számláló palettáról jelenleg csak 22-őt találhatnak meg a Tescoban. A fent említett márkák mellett ezentúl nehezebb lesz beszerezni a Birra Moretti, a Kingfisher és Kronenbourg alkoholos italokat is.
A Heineken szóvívője azt mondta, hogy nem kívánják kommentálni az ügyfeleikkel köttetett kereskedelmi megállapodásokat. A Tesco az értesüléshez csak annyit fűzött, hogy a vállalat továbbra is széles termékpalettával jelentkezik majd, hogy kiszolgálhassák a vásárlók érdekeit.