Parádés album jelent meg az IPM – Institut politického marketingu (cseh politikaimarketing-kutató intézet) Facebook-oldalán: a bolgár önkormányzati választási kampány plakátjai, szórólapjai és más marketingeszközei szerepelnek benne.
Ha azt gondoltuk, hogy a Péter üzeni óriásplakát-sorozat vagy a South Park-stílusban beszélő Kádár Jánost felvonultató Munkáspárt-film igazán extrémnek számít, akkor bizony… kegyetlen nagyot tévedtünk.
Nézzük a legjobbakat:
Ezt a reklámot meglátva az ember AZONNAL rohan a szavazóurnákhoz.
Óriáspolip vs. Politikus! A férfi, akit nem a rákellenes liga, hanem a poliputáló szövetség támogat (ilyesmivel nem viccelünk!) Aki leöl egy ekkora állatot, annak lehet ellenfél egy közbeszerzési pályázat vagy egy csatornaépítés?
A távol-keleti harcművésznek sminkelt hölgy a helyi szocik színeiben indul.
Úgy látszik, ez a stílus más pártokat sem hagy hidegen, ez az ATAKA-párti szomorú szamuráj például biztosan remekül tud stadiont építtetni és közúthálózatot fejleszteni.
Che Guevara és Winettou szerelemgyermeke szintén az ATAKA színeiben indul.
A helyi gój motoros krómozott rohambilivel száguld a győzelem felé.
Ha ennek az úrnak az ígéretei csak fele olyan erősek, mint a szemöldöke, akkor már nyert ügye van!
Akiktől tutira vennénk használt autót.
Ennek a jelöltnek meg elfelejtettek szólni, hogy legalább a kampányfotózásra érkezzen józanul.