Cso Hjun Ah, aki egyben a légitársaság fedélzeti szolgáltatásokért és szálloda-üzletágért felelős alelnöke, a légi utaskísérők vezetőjének azonnali eltávolítását követelte a fedélzetről, néhány perccel az indulás után, amikor a gép már a felszállópályán haladt.
Cso asszony azt vette zokon, hogy étvágygerjesztőként makadámdiót szolgáltak fel neki, amit nem is rendelt, ráadásul nem tálkában, hanem zacskóban. Leginkább azt kifogásolta, az utaskísérő nem kérdezte meg tőle előre, hogy kér-e rágcsálnivalót. A cégelnök lánya a hiányosságokat a szolgálati szabályzat megsértésének, azaz a fedélzeten tartózkodó 250 utas biztonságát sértő veszélyforrásnak minősítette.
A repülőgép végül visszatért a terminálhoz, hogy kitegye az utaskísérők vezetőjét, újra nekifutott a felszállásnak és 20 perc késéssel a magasba is emelkedett.
A dél-koreai közlekedési minisztérium közölte, hogy vizsgálatot indított a múlt héten történt, mindeddig precedens nélküli ügyben. A tárca nevének elhallgatását kérő egyik vezetője “teljességgel hibásnak” nevezte Cso Hjun Ah eljárását. Szerinte még ha Cso Hjun Ah alelnöke is a légitársaságnak, a repülőgépen pusztán utasként tartózkodott, márpedig egy repülőgép visszafordítására egyetlen utas sem adhat utasítást, arra kizárólag a pilóta jogosult.