A Fox televíziós csatorna és a Vodafone megbízásából készített közvélemény-kutatás Valentin-napon megjelentetett eredménye szerint ezek nők arra panaszkodtak, hogy partnerük több figyelmet szentel a készüléknek, mint nekik. Minden negyedik német nő volt már féltékeny a televízióra.
A közös televíziózás korábban családi eseménynek számított, ma azonban a kutatás szerint minden második ember legszívesebben csak egyedül vagy párjával tévézne. Csaknem minden harmadik tart fenn “titkos viszonyt” a televíziójával – és legszívesebben magányosan üldögél előtte.
2012-ben négyből három német (71,8 százalék) naponta kapcsolta be televízióját és átlagosan napi 222 percet áldozott rá. Minden harmadik megkérdezett bevallotta, hogy kedvenc sorozatát gyakrabban látja, mint rokonait – a fiatalabb korosztály (18-29 év közöttiek) tagjai közül pedig minden második.
A reprezentatív felmérés készítéséhez a Forsa közvélemény-kutató intézet január végén 1004 embert kérdezett ki szokásairól.