A lap szerint az utasszállító frissen ébredt vezetője rossz szögből akarta megközelíteni a kifutópályát, és figyelmen kívül hagyta a másodpilóta figyelmeztetéseit is. A májusi balesettel kapcsolatos vizsgálat szerint az Air India szerb pilótája a háromórás út nagy részét félálomban, vagy alva töltötte, és “zavart” volt, amikor a gép ereszkedni kezdett. Zlatko Glusica felelősségét már szeptemberben megállapították a tragédia okait vizsgáló nyomozók, akik szerint a gép fekete dobozaiból kiderült, hogy egyértelműen a pilóta hibája okozta a tragédiát.
Az Air India Express nevű, fapados indiai légitársaság Boeing 737-800-as típusú gépe május 22-én zuhant le Mangalore repülőterén. A gép túlcsúszott a meredek lejtőkkel határolt dombtetőn található, nehezen megközelíthető repülőtér kifutópályáján, és egy erdővel borított völgybe csapódott. A zuhanás után kettétört, majd kigyulladt gépen 158 ember halt meg. A balesetet csak nyolcan élték túl, akik a zuhanáskor kiestek a gépből.