Közélet

Kedd este kellett volna elindulnia Budapestre az egyik Wizz Air járatnak, legkorábban szerda késő délután szállhat fel a gép

Szajki Bálint / 24.hu
Szajki Bálint / 24.hu

Szerda délben már több mint 19 órája várják a Wizz Air utasai, hogy elinduljon járatuk Abu-Dzabiból Budapestre – tudta meg a 24.hu.

A Wizz Air Abu-Dzabi és Budapest között közlekedő július 25-ei járatát meghibásodás miatt át kellett ütemezni. A javítási munkálatok elhúzódása miatt legkorábban ma késő délután tud a gép visszaindulni Budapestre

– válaszolta a Wizz Air kérdésünkre.

Egy olvasónk jelezte, hogy a menetrend szerinti járatnak helyi idő szerint kedd 19:10-kor kellett volna felszállnia. Először azt közölték az utasokkal, hogy indulásuk 20:40-re módosul. Olvasónk elmondása szerint az utasokat sokáig egy légkondicionáló nélküli helyiségben, víz, étel és konkrét információ nélkül várakoztatták.

21 órakor felszálltak az utasok a gépre, mindenki elfoglalta a helyét. Ekkor még javában járkáltak ki-be a pilóta kabinba a szerelők. Az utaskísérők végül, mintha minden rendben lenne, bezárták az ajtókat, és elnézést kértek a fennakadásért. Azonban 10-15 perc múlva újra megjelentek a szerelők a gépen. A klíma szép lassan leállt, a feszültség nőtt, miközben odakint 38 fok volt. Az első sorokban ülők jól láthatták, ahogy a kapitány is egy rövid ideig értetlenkedve ment a szerelők után, mintha ő sem tudná, hogy mi történik. Végül a kapitány bejelentette, hogy a gép szenzorhiba miatt nem szállhat fel. Végül egy szállást kaptunk, ahova hajnal 4-re meg is érkeztünk. Ekkor a Wizz Air már teljesen elérhetetlenné vált

– írta olvasónk. Sokat nem tudtak aludni, mert reggel fél 9-kor váratlanul megjelent egy busz, mint kiderült, ez értük ment, vitték vissza az utasokat a reptérre. Elvileg helyi idő szerint 12-kor fel kellett volna szállnia a gépnek, de egyelőre sem gép, sem a személyzet nincs a terminál kapujánál – derül ki olvasónk beszámolójából.

A Wizz Air kérdésünkre azt is közölte, hogy „az időpontról a Wizz Air e-mailben és SMS-ben is tájékoztatja utasait, a várakozási időszakban pedig, bár hosszabb időt vett igénybe a szervezés, szállást és ellátást biztosított számukra. A légitársaság az esetleges kellemetlenségekért ezúton is szeretne minden érintettől elnézést kérni; számunkra továbbra is utasaink, személyzetünk és repülőgépeink biztonsága a legfontosabb.”

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik