Közélet

Pár hónapig még áruhiánnyal küzd az Ikea

MTVA/Bizományosi: Róka László
MTVA/Bizományosi: Róka László

Többen jelezték, hogy áruhiánnyal szembesültek, amikor az Ikea-ban akartak vásárolni, a svéd hátterű lakberendezési áruház boltjai és webáruháza vásárlói roham alatt áll Magyarországon. A G7.hu-nak Federica Barbesa regionális értékesítési vezető ezzel kapcsolatban azt mondta, hogy 2020 valóban nagy nyomás alá helyezte a cég teljes működését, és ez nem csak a kiskereskedelmi részre, hanem az egész ellátási láncra igaz. A járvány az árucikkek gyártását, illetve „üzletekben való elérhetőségét is érinti”, és nagy erőkkel dolgoznak a megoldáson. De még kérnek néhány hónapot, addigra ígérik orvosolni a problémát.

Hasonló a helyzet az ügyfélszolgálat működésével is, a portál olvasói többször is jelezték, hogy az Ikeával való vásárlói kapcsolattartás sokkal lassabb és hatékonytalanabb lett. A megnövekedett kereslet miatt az ügyfélszolgálatosokon is óriási nyomás van, de az értékesítési vezető szerint tisztában vannak ezzel is, egyáltalán nem büszkék rá, és folyamatosan dolgoznak a megoldáson.

A lakberendezési áruház forgalma a koronavírus-járvány alatt is nőtt. „Az Ikea augusztus végén zárja a pénzügyi évét, és a 2019-2020-as bevétele Magyarországon már 89 milliárd forintra nőtt, ami azt jelenti, hogy a világjárvány ellenére is magas, évi 8,5 százalékos bővülést ért el.” Az internetes rendelések több mint megduplázódtak.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik