Bár a BKV szerint még nincs akkora munkaerőhiány náluk, amelyek ne tudnának kezelni, de elébe mennek a problémának és várhatóan június utolsó hetében átfogó toborzási kampányt indítanak. A társaság a Világgazdaság kérdésére közölte: a dizájnjában egységes akciót kiterjesztik a metró-, a villamos-, az autóbusz- és a trolibusz-üzemigazgatóságra is.
A cég létszámhiánya 1,5-2 százalék körüli értéken alakul, a humánerőforrás-problémák leginkább a fizikai állományt érintik, leginkább elektromos-, mechanikus- és forgalomirányítási szakembereket keresnek, de szükség lenne sofőrökre is.
A lap megkérdezte, hogy milyen bért kínálnak a jelentkezőknek, amire a BKV azt mondta, hogy a havi jövedelem több tényező, úgy mint a végzettség, szakmai tapasztalat, bérpótlékok, függvénye.
Kiemelt kép: Máthé Zoltán / MTI