Júliusban a BKV és a Volánbusz is szerződést bontott az Ikarus Egyedi Kft.-vel, amely még határidőmódosításokkal sem tudta leszállítani a tőle megrendelt 180 darab csuklós buszt. Az a néhány busz, amit a cég nagy nehezen kiizzadt magából, csapnivaló minőségű.
Ezeknek a járműveknek kellett volna feltámasztaniuk az egykor jóhírű magyar buszgyártást, és ezek miatt kellett a BKV-nak visszamondania 140 darab készre szerelt, jó minőségű és kedvező árú lengyel Solaris buszt. Most ott tartunk, hogy se magyar busz, se lengyel, se semmilyen.
Ezért aztán a budapestieknek még mindig olyan buszokon kell utazniuk, mint az alábbi néhány sort író Gergelynek reggel, a 30-as vonalon. A képeket is ő készítette.
Biztos, hogy ennek az Ikarusnak még forgalomban kell lennie? Főleg olyan viszonylag hosszú vonalakon mint a 30-30A vonalak? A csütörtök reggel 6:45-kor a Keletiből induló járat szinte szétszakad.
Észrevételed, panaszod van a budapesti közösségi közlekedéssel kapcsolatban? Vagy csak láttál valami érdekeset? Írd meg a bkvfigyeloblog@gmail.com címre vagy a BKV-Figyelő Facebook-oldalán!