“Ez most mi?” – nézett az Astorián elsuhanó 112-es busz után Eszter, aki nem értette, hogy csak mert épp a telefonját nézte, miből gondolta a buszvezető, hogy nem kell megállnia a megállóban.
Kedves BKV-Figyelő,
ismerős, ámde annál dühítőbb panasszal gazdagítanám a “nem vesz fel a busz” típusú észrevételeket.
Kedden este 22:12-kor az Astorián vártam a 112-es buszt, ami Buda felé megy – erre eleve akkor már 16 percet vártam, hiszen este ritkán jár ez a járat.
Páran álltunk csak a buszmegállóban, a busz pedig vegre feltűnt, még gyorsan a telefonomra pillantottam, hogy lezárjam a billentyűzárat rajta, aztán már csak a helyére be nem álló, majd könnyedén tovasuhanó buszt láttam. A sofőrnek még intettem is, hogy “ez most mi?”, mire ő elfordította a fejét és továbbhajtott. Így további 20 percet várhattam a következő járatra.
A BKK ügyfélszolgálatán telefonon azonnal panaszt tettem, a bejelentéseket kezelő kolléganő kedves volt és elnézést kért a tuskó munkatarsa nevében.
Hihetetlen, hogy hogy lehet ennyire bunkó egy buszvezető és miért okoz számára örömet, hogy a közönyével kellemetlen helyzetbe hozza a rá bízott utasokat. Végül is nem ő tesz szívességet nekem, hogy teljesíti a kötelességét és beáll a megállóba. Nem gondolom, hogy találgatás kérdése kellene, hogy legyen, hogy vajon melyik utas száll majd fel.
Sajnos arról a buszról épp senki nem szállt le, így spórolt magának két percet azzal, hogy cserébe senkit nem vett fel.
Köszi, ha elolvastátok és ha ezen kívül van tippetek, hogy legközelebb tehetek-e bármit is, akkor szívesen várom, bár nem sejtettem, hogy ez akkora rocket science.
Észrevételed, panaszod van a budapesti közösségi közlekedéssel kapcsolatban? Vagy csak láttál valami érdekeset? Írd meg a bkvfigyeloblog@gmail.com címre vagy a BKV-Figyelő Facebook-oldalán!
Kiemelt kép: Wikipedia/Kemenymate