Egy korábbi utas gyakorlatilag az ülésre ürített magából mindent, megkeserítve ezzel olvasónk, Balázs napját, aki leült minderre. Balázs szólt a busz nem túl segítőkész vezetőjének, a jármű azonban még órákkal később is forgalomban volt.
Ma reggel (az eset március 7-én történt – a szerk.) a 23-as busszal utaztam az Ady Endre térről a Boráros tér felé az MUT 892-es rendszámú buszon.
Bár felszálláskor kissé büdös volt, nem volt semmmi/senki gyanús, így leültem az egyik ülésre. A leszálláskor vettem észre, hogy a nadrágom és a kabátom is oltári büdös: kiderült, hogy a szék, amin ültem csupa átázott szar és húgy egy előző utastárs jóvoltából.
Mivel így nem mehettem el dolgozni, ezért ugyanezzel a busszal hazamentem (már nem ültem le) és leszálláskor jeleztem a sofőrnek, hogy az egyik üléssel baj van és majd intézkedjen, legyen szíves. Erre azt mondta, hogy ő ezzel nem tud foglalkozni, ő nem látott semmit (majd még leszálláskor az ajtót is rámcsukta, de ez a kisebb probléma).
Ezután felhívtam a BKK ügyfélszolgálatot 9 óra körül, mert ha e-mailben jelzem, akkor 30 nap múlva kivizsgálják, és addigra már egy csomóan szarosan-hugyosan érkeznek meg az utazás végén. Az ügyintéző biztosított róla, hogy a diszpécserek intézkedni fognak.
Korrektül elmondtam, hogy mi történt, és hogy nem bízom benne, hogy a sofőr a kérésemre intézkedni fog, meg azt kértem, hogy jó lenne, hogy ha a sofőrnek jelez valamit az utas, a sofőrok nem pattintanának le annyival, hogy ez nem az ő dolguk.
De a lényeg: ehhez képest megnéztem 10-kor és 11:51-kor a BKK Futárt és a MUT 892-es még mindig forgalomban volt és most is vidáman halad a Soroksári úton.
Kiemelt kép: Wikipedia/Kemenymate