Közélet

Tévé, rádió, újság mellé kommunikációs terv – oldalanként bő 400 ezerért, és titkosítva

Van Cegléden helyi rádió, tévé, aztán egy önkormányzati újság, a ceglédi fideszes városvezetés mégis kommunikációs stratégiát, tervet rendelt és kapott – majd gyorsan titkosította is a 10 millió forintért megvásárolt tervet.

A Magyar Nemzet számol be arról, hogy tavaly ősszel rendelte meg a ceglédi önkormányzat a kommunikációs tervet, el is készült, aztán a múlt héten a városi közgyűlés fideszes többsége titkosította a dokumentumot – amely oldalanként több százezer forintba, az eddig tudottak alapján oldalanként 450 ezer forintba kerülhet.

Mivel a megbízási díj a közbeszerzési értékhatár alatt maradt, ezért a polgármesternek elég volt a beérkezett ajánlatok közül az általa legkedvezőbbnek tartottat a testület elé terjesztenie. A nyertes a Socialize Kft. lett amúgy.

A terv szerint fel kell állítani egy kommunikációs irodát az önkormányzatnál, oda szóvivő meg tanácsadó is kell, az iroda feladata az lesz, hogy támogassa az önkormányzat kommunikációját – írja a lap. A stratégia indokoltságára Takáts László polgármester azt írta a lapnak: „A stratégiára egyrészt azért volt szükség, hogy az önkormányzat, a gazdasági társaságok és a képviselők közötti belső kommunikáció hatékonyságát növeljük, hogy szervezettebb, tervezhetőbb és célirányos formában történjen a belső kommunikáció. Másrészt a kifelé irányuló, sokszor utókövető, reaktív kommunikációt átfordítsuk tervezett, proaktív kommunikációra, különös tekintettel a közösségi médiában.”

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik