Van Cegléden helyi rádió, tévé, aztán egy önkormányzati újság, a ceglédi fideszes városvezetés mégis kommunikációs stratégiát, tervet rendelt és kapott – majd gyorsan titkosította is a 10 millió forintért megvásárolt tervet.
Mivel a megbízási díj a közbeszerzési értékhatár alatt maradt, ezért a polgármesternek elég volt a beérkezett ajánlatok közül az általa legkedvezőbbnek tartottat a testület elé terjesztenie. A nyertes a Socialize Kft. lett amúgy.
A terv szerint fel kell állítani egy kommunikációs irodát az önkormányzatnál, oda szóvivő meg tanácsadó is kell, az iroda feladata az lesz, hogy támogassa az önkormányzat kommunikációját – írja a lap. A stratégia indokoltságára Takáts László polgármester azt írta a lapnak: „A stratégiára egyrészt azért volt szükség, hogy az önkormányzat, a gazdasági társaságok és a képviselők közötti belső kommunikáció hatékonyságát növeljük, hogy szervezettebb, tervezhetőbb és célirányos formában történjen a belső kommunikáció. Másrészt a kifelé irányuló, sokszor utókövető, reaktív kommunikációt átfordítsuk tervezett, proaktív kommunikációra, különös tekintettel a közösségi médiában.”