István például arról írt, hogy az esti órákban megállhatnának máshol a metrópótló buszok, mert úgy közelebb lennének az átszállási lehetőségek. (Mondjuk én nem kockáztatnám a nappal és este más helyeken megálló pótlóbuszok okozta népharagot.)
Egy észrevétel az M3 pótlóval kapcsolatban. Lehel tér, Nyugati pályaudvar felől érkező pótlójárat. Egyszerűen érthetetlen, hogy miért a Lehel piac északi részén kell megállnia a pótlójáratnak. Nap közben érthető a nagy forgalom miatt. De este 10 után miért jó az, hogy az emberek 100 métert sprintelnek a 76-os trolihoz vagy a 14-es villamoshoz, mert látták, hogy bent áll, de mivel a lehető legmesszebb áll meg a pótló, esélytelen elérni?
Jön a 20 perc várakozás. Miért nem lehet este 10 után a 76-os megállóját használni? Hát nem így lenne célszerű és korrekt az utasokkal szemben? 20 perc sokat számít, főleg ha ezen múlik más csatlakozás.
Katalin a 23-as és a 66-os buszokat hangolná össze, tapasztalata szerint ugyanis Pesterzsébeten nem várják be egymást.
Neuralgikus pont a 23-as 66-os busszal való csatlakozása az erzsébeti Hév megállónál (Pesterzsébet felső – a szerk.), ahol hely is lenne bevárni egymást, időben is meg lehetne oldani egy kis odafigyeléssel, de mégse sikerül ez a hatalmas bravúr!
Számtalanszor nézhetjük a 23-as buszt tovalibbenni a megállóból, amíg a 66-os szépen áll a felüljáró alatti, illetve a Határ úti lámpánál! Kb. 30 másodpercen múlik, hogy utána lehet a megállóban állni, néha még negyed órát is. Lehet, hogy csak én vagyok telhetetlen és várok el lehetetlen dolgokat?
Attila szerint egyes mátyásföldi buszjáratok vánszorognak csigalassúsággal:
Meg tudná valaki mondani, miért megy két megálló között 30-40km/h sebességgel a busz? Miért nem a buszöbölben kompenzálja a menetidőt például a Bökényföldi úton ahol 60-90 km/h a megengedett sebesség? Szerintem a KRESZ szerint ez indokolatlan akadályozás.
Természetesen továbbra is várjuk olvasóink észrevételeit, panaszait a bkkfigyelo@outlook.com címre vagy a BKV-Figyelő Facebook-oldalán!
Kiemelt kép: MTI