Közélet

Kevesebben panaszkodnak a MÁV-ra

2016-ban az azt megelőző évhez képest 10 százalékkal kevesebb, mintegy 32 ezer panasz érkezett a MÁV-START ügyfélszolgálatához – olvasható a cég frissen kiadott közleményében. Tavaly több mint 3 millióval – 145 millióra – nőtt a vasúti közlekedést választók száma.

Az átalány-kártérítéssel kapcsolatos igények 38, a csatlakozásmulasztással kapcsolatos visszajelzések 28, az utastájékoztatási hiányosságokról szóló jelzések 19 százalékkal csökkentek. Mindez a MÁV szerint annak köszönhető, hogy az elmúlt időszakban jelentős pálya- és útfelújítási munkák történtek, új járműveket szereztek be, pontosabb a menetrend és vasutasok hozzáállása is utasbarát lett.

Számtalan köszönőlevél érkezett a MÁV-hoz az utasoktól a megkerült értékeik miatt, 2015-höz kétszer annyi, 750 elveszett tárgyat kapott vissza a gazdája. A panaszok kivizsgálása, elbírálása és a válaszadás átlagosan 14 napot vett igénybe. Az elektronikus csatornák esetében az átlagos válaszadási idő még kevesebb, mindösszesen 11 nap volt.

Ajánlott videó mutasd mind

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.