Tőle megtudtuk, hogy az egykor ingatlanirodaként funkcionáló helyiséget hat nap alatt építették át – ez egyébként az a helyszín, ahol a tavalyi unikornisos karácsonyi üzlet is volt.
„Nagyjából 80 készítő/tervező dolgai találhatóak meg itt. Az ötlet már tavaly megfogalmazódott bennünk, szerettünk volna többet nyújtani annál, amibe a turisták egyébként belebotlanának.”
Vannak klasszikusabb tárgyak is, de akadnak olyanok is, amikre nem gondolnánk, mint szuvenír, viszont az alapítók szívesen vinnék külföldre, mint emlék.
Tematikusan rendezték be az üzletet: van otthondekorációs sarok, szépségápolással kapcsolatos pult, és természetesen gasztrotermékek, divatkiegészítők és papíráru is.
A termékek nagy része nem kizárólag a pop-upra készült, létezett már korábban is, viszont egyébként nem annyira könnyen megtalálható – mondjuk azért, mert az üzletek nem a “klasszikus” turistaútvonalakra esnek.
„Nagy kedvencem Magyar Béla Citygraph-ja és a Ruzicska Tünde kerámia is – utóbbi kimondottan nekünk készített pálinkáspoharakat és kisméretű vázákat” – mondta Csikós.
A bolt címe Budapest Colors. Ennek ellenére fekete-fehér enteriőrt kapott – szimbolizálva azt, hogy az emberek nélkül a város csak egy díszlet, az üzlet pedig a termékekkel lesz élő.