Hiába a fakivágások, a térkövezések, a folyamatos felbontások vagy a kerékpárosok és a futók vegzálása, Budapest évről-évre népszerűbb turisztikai† célponttá válik. (Bár félő, hogy a Brexit miatt alaposan visszaesik majd a hetedik kerületi legénybúcsú-turizmus.)
Mi sem bizonyítja ezt jobban, mint az, hogy a magyar főváros is bekerült az Interrail-jegyek turisztika marketingjéért és menedzsmentjéért felelős Eurail-csoport legnépszerűbb utazási célpontok számára kiírt díjának tízes mezőnyébe. Sőt, nemcsak hogy bekerült, de jelenleg 1075 ponttal az 1456 pontos Valencia mögött az előkelő második helyen áll.
Az Eurail díjára benyújtott pályázati anyagban a Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központ elsősorban a magyar főváros sokszínűségét, építészeti értékeit és kulturális jelentőségét igyekezett kidomborítani: erre utal az általuk választott „Híd az élményekhez” (Bridge to Experences) szlogen is.
Ha szeretnéd, hogy az idén a mi városunk nyerje el az Eurail díját, június 7-ig látogass el erre a Facebook oldalra, és szavazz a kedvenc városodra!
További részletek itt.