Hiányzó megálló, kerülő, elsőajtózás és fűtés – alaposan kiosztotta a tömegközlekedést olvasónk, Zsu. Jogosak a panaszai?
Hasznos lenne, ha a 196 vagy a 196A jelzésű busz az Árpád Kórház és a Beller Imre utcai megállók közti hatalmas távolság miatt a Víztorony megállónál is megállna.
Arról már nem is beszélve, ha nem tenne egy nagy kerülő utat a Rákospalotai köztemető után, hogy eljusson a Szentmihályi úti buszvégállomáshoz – legalább a 196A, aminek egyébként így nem túl sok haszna van.
A sofőröket meg jobban ellenőrizném az első ajtós járatokon; konkrét tapasztalataim a 125 és a 25 jelzésű buszokon vannak. A végállomáson még véletlenül se gurulna be a megállóba, hogy felszállhassanak az utasok, mert nagyon fontos beszélgetni valójuk van a kollégákkal, amit csak ott tudnak megtenni.
Csak indulási időben áll be, ahol mire mindenkinek megnézi a bérletét, stb., nyilván csúszással indulunk. De ha valami csoda folytán hamarabb beér egy megállóba, akkor persze várni kell a menetidő betartására hivatkozva.
A fűtést kizárólag a plusz 15-20 fokban és csakis maximumon tudják működtetni. Inkább ezekkel kellene foglalkozni, mintsem az egyre több használhatatlan jegyautomata telepítésével.