Levelet írt Zsigó Róbert az Unilever vezetőségének a Knorr Bajai halászlé újragondolva kisfilm miatt, amit eddig mindössze 829-en néztek meg a Youtube-on – vette észre a 444.hu.
Erről a reklámról van szó:
Zsigó választókerületi központjából, Bajáról több lakossági panaszt is kapott a Knorr reklámfilmjével kapcsolatban. A „bajai halászlé” a bajai emberek számára több mint étel – emlékezteti a levesporos céget a politikus, mondandóját alátámasztva pedig emlékeztet: a bajai halászlé 2015 junuárjában került be a Magyar Értéktárba, a Hungarikum Bizottság pedig októberben döntött arról, hogy az ételt hungarikummá minősíti.
Zsigó szerint a bajai halászlevet nem csak a gyufatészta, hanem az étel elkészítési is fogyasztási módja is különlegessé teszi, a reklámnak viszont ehhez nincs köze. A politikus szerint a Knorrnak a kisfilm forgatása előtt meg kellett volna keresnie őt, a Bajai Települési Értéktár Bizottságot vagy Baja Város Önkormányzatát.