Az előző idényben a két legnagyobb költségvetésű csapat a Red Bull és a Ferrari volt, mindketten százmilliárd forint körüli összeget költöttek, de a Ferrari ezen felül még további súlyos milliárdokat költött a motorok fejlesztésére és tesztelésére. A legkevesebből a Caterham-nek kellett kihúznia az évadot, ők megközelítőleg 25 milliárdból gazdálkodhattak.
Ezek óriási összegek, de lássuk a még ennél is meglepőbb javítási költségeket:
Az első légterelő szárny véglapja: £7000 (3 millió Ft)
Orrkúp és első szárny: £100 000 (42,1 millió Ft)
Motor: £150 000 (63,2 millió forint)
Első kerékfelfüggesztés: £100 000 (42,1 millió Ft)
Hátsó kerékfelfüggesztés: £125 000 (52,6 millió Ft)
Hátsó szárny: £50 000 (21 millió Ft)
Az oldaldoboz és légbeömlő nyílásai: £15 000 (6,3 millió Ft)