Tíz centis rés tátong a villamos és a peron között a 4-6–os villamos új, Széll Kálmán téri végállomásán – hívta fel a figyelmünket Sándor. Kerekesszékkel közlekedő olvasónk hetente 2-3-szor jár az egykori Moszkva téren és úgy döntött, mielőtt használni kezdi a megállót, megnézi, melyik ajtót vegye igénybe le- és felszálláskor.
Milyen jól is tettem, mert mikor odaértem, nagy megdöbbenésemre azt tapasztaltam hogy elkúrták: a villamos és a peron között 10 cm-es hézag van, még a kiegészítő szélesítéssel is, ami a villamos oldalán van azoknál az ajtóknál, amiket kerekesszékkel is lehet használni. Azoknál az ajtóknál ahol nincs kiegészítés még messzebb van a villamos a perontól
– írta a BKV-Figyelőnek Sándor. Olvasónk a BKK-nál írásban tett panaszt, az alábbiakban ezt olvashatjátok. A képeket ugyancsak Sándor készítette.
Szeretném felhívni a figyelmüket hogy a Széll Kálmán téren elkészült új le- és felszállóhely a 4-6 villamos végállomásánál rosszul lett kivitelezve. A csatolt képeken is látható, hogy a peron túl messze van a villamostól, mindegyik kerekesszékkel használható ajtónál (oldalanként kettő) 10 cm-re van a peron a villamostól, így nem lehet használni, mert balesetveszélyes.
Én sem használom, hiába közlekedem elektromos székben, mert simán beesik az első kerék a villamos és a peron közé, pedig sokkal nagyobb első kereke van egy elektromos kerekesszéknek, mint egy mechanikus, kézzel hajtható kerekesszéknek.
Arról nem beszélve, hogy azoknál az ajtóknál, ahol nincs kiegészítő szélesítés a villamoson, még messzebb van a peron a villamostól, egy idős vagy mozgásában korlátozott utas véletlenül is beléphet a “lyukba”.
Megkérném a BKK-t, hogy a rosszul kivitelezett, balesetveszélyes peron javításáról gondoskodjék.