Közélet

“Ha kell, minden reggel telefonáljak”

Egy néhány perces késés is haza tudja vágni a napi ritmust, de most nem ez a lényeg. Krisztina jelezte a BKK-nak, hogy egy járat – túl azon, hogy nem tartja a menetrendet – rossz helyen teszi le az utasokat. A probléma ismert, a megoldást megígérték, a helyzet azonban nem változott.

Egy problémával fordulok hozzád. A gondom, hogy a XVII. kerületben a 97E busz nagyon problémás hajnalban. 4:51-kor kellene lennie a Kis utcai megállóban. Már kétszer telefonáltam be miatta, de nem sok minden változott…

A gond az, hogy mindig késik a busz 4-5 perceket, már ami eleve idegesítő. Van egy új sofőr, aki rendszeresen nem a metrónál teszi ki az utasokat, ahogy kell, hanem elmegy a Sugárhoz és ott szállít le mindenkit. És rohanhatsz a metróhoz. Ami már a második metró, és ha nem vagy elég gyors, azt is lekésed. Ha időben jönne a busz és ott tenne le, ahol elő van írva, akkor az előző metrót is eléri az ember. De ez valahogy soha nem valósul meg!

A központból a hölgy, akivel beszéltem, nagyon kedves és segítőkész volt. Mondta, hogy nem az az útvonala a busznak, és szólni fognak, hogy ne ott rakja le a busz az utasokat, illetve a menetrend betartását is kérni fogják. A hölgy az is mondta, hogy ha kell, minden reggel telefonáljak be ha késik a busz, illetve máshol teszi ki az utasokat. Én azóta nem telefonálgattam be, mert már hülyén érzem magam miatta.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik