Olvasónk szerint a 2-es villamos pótlása annyira jól lett megszervezve, hogy legtöbbször a pótlóbusz pont akkor zárja be az ajtajait, amikor az emberek a villamosról leszállnak, és indulnak a busz felé. Vajon a BKV-nál miért nem tudják -csak egyszer- normálisan megszervezni a villamospótlást?
Sziasztok!
Én nem felháborodott levelet írok, hanem… nem is tudom milyet! Új munkahelyemre többek között a 2-es villámossal, illetve annak pótlóbuszával jutok el, mivel a Fővám téren világváros épül. Aki nem járatos arra, annak röviden annyi, hogy a Fővám térig jár a villamos, onnan pedig busz visz el a Boráros térig, ahonnan ismét van kötöttpályás közlekedés. Így a köztes részt pótló buszokkal oldja meg a Zrt., amiknek a technikai haszna az lenne, hogy: “Amikor a villamos odaér a sín végéhez, az utas átszálljon, majd busszal folytassa útját. És visszafelé is! Amikor a busz odaér a sínhez, átszáll, utazik tovább.” Ehelyett – nem mondom hogy minden nap, de – általában azt tapasztalom, hogy még mielőtt esélyem adódna leszállni az egyikről, a másik éppen bezárja ajtajait és útra kél.
Kérdésem az volna, hogy vajh meddig tartana a villamos/buszvezetőnek megvárni azt a fél percet, amíg az emberek átszállnak a tök üres járműre, ezzel megkímélve az utazóközösséget 7-8 perc fölösleges várakozástól. Főleg a nyári hónapokban lesz vicces a dolog, amikor kénytelenek leszünk a tűző napon ácsorogni, mert valami aljas rosszindulatú tetű éppen úgy dönt, hogy “haccívjanak”.
Remélem levelem eljut a BKV Zrt. illetékes “anyázólevél feldolgozásügyi hivatalába”, és tesznek valamit az ügy érdekében, például megkérik a 2-es villamos császárát, hogy ne legyen szemét.
Üdv, Horvie