Közélet

Villámsebességgel intézkedett a BKV-s

A sok rossz mellé, most jöjjön egy kis jó: Olvasónk a táskáját véletlenül a villamoson felejtette, de ezt csak akkor vette észre, amikor a jármű már kiállt a megállóból. Felhívta a BKV ügyfélszolgálatát, ahol azonnal intézkedtek, és végül meglett a táska:

Szia BKV-figyelő!

Egy pozitív történetet szeretnék megosztani veletek. A mai napon délelőtt (2009. 05.16.) a párommal a 41-es villamoson utaztunk, majd a Gellért téren leszálltunk, hogy a 47-es villamossal folytassuk utunkat. A leszállás után vettük észre, hogy balga módon a villamos ülésén felejtettük az egyik fontos csomagunkat, a villamos pedig már elment. Egy pillanat alatt paffá lettünk, szinte biztosra vettük, hogy elvesztettük. A csomagban ruhák voltak, de a zsebeikben kb. 25eFt értékben pénz és utalvány volt.

Gyorsan felszálltunk az utána érkező 18-as villamosra, majd a menetrenden találtunk egy telefonszámot: 1/258-4636, itt a menüpontok között sikerült egy diszpécsert kapcsolni, aki RENDKÍVÜL segítőkész volt. Megkérdezte, hogy pontosan hol, mikor hagytuk el a csomagot. Visszahívást ígért és valóban 10 percen belül visszahívott, hogy a vezető megtalálta és nála átvehetjük a Moszkva tér végállomáson. Az állomáson a vezető már várt és valóban hiánytalanul átvehettem az elhagyott csomagunkat. Már visszafele utaztunk amikor a diszpécser visszahívott! Érdeklődött, hogy hiánytalanul visszakaptuk a csomagunkat. Hálás vagyok a villamosvezetőnek, az utasoknak :) illetve nagyon nagy köszönet a diszpécsernek – B. Zsolt – aki példamutató módon segített nekünk lüke utasoknak, hogy a történet happy end legyen.

Balázs

Ajánlott videó

Olvasói sztorik