Biztos tudod, hogy a metróalagutat fúró Bamco a szerződésben foglaltaknál jóval több pénzt követel. Ezt azért tudják megtenni, mert a 4-es metró szerződései igen szellősek, nem lettek jól megkötve. Mivel ezt a pénzt valószínűleg nem fizetik ki nekik szinte biztos, hogy kiszállnak a metróépítésből és a fúrópajzsokat is hazaviszik. Három lehetséges forgatókönyv van. Ezek közül kellene nektek választani.
1,) A Bamconak kifizetik azt a pénzt amit követelnek, folytatódik a metróépítés, és 2012 körül megindulhat a próbaüzem. Jelige: „Pályázaton ígérj alá a többieknek, utólag követelj”
2,) A Bamco nem kapja meg a pénzét, a metróépítést a BKV fejezi be. (Itt jöhetnek még jól a donornak használt Ikarusok, amiből a cég garázsaiban dolgozó szakemberek tökéletes fúrópajzsot építhetnek majd)
3,) Abbahagyják a metróépítést. A meglévő alagutakat felhasználják másra, a már elkészült állomásokat mélygarázzsá alakítják át.